Jockey Journal Forum banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
Joined
·
981 Posts
Discussion Starter · #1 ·
this is a rare little peanut tank ive got and im tryin to come up with a good 60's style paint scheme. i was thinking maybe some lace in the dip in the tank with a some kind of fade job? suggestions anyone? dont mind the cirlces, its just where there needs to be some more bondo.
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
5,194 Posts
Ha, yes, that was the first thing that came up to me as soon as I looked at that tank...Scales !
 

·
Registered
Joined
·
917 Posts
Danny F. said:
Ha, yes, that was the first thing that came up to me as soon as I looked at that tank...Scales !
Yep!
The way the tank is photographed, it kinda has that old fishing lure look to it.

G.
 

·
Registered
Joined
·
981 Posts
Discussion Starter · #16 · (Edited)
the Harpoon said:
Uhmm, no. I'm needing a cool tank for my panhead.

seriously kid, sell me the tank, it will surely receive the love it deserves.
Harpoon, id love to sell it to you. i wish i could sell it to you. but a real good friend of mine gave it to me. i had to beg and plead for it. but, if i ever come across another one or anything similar to it, i will defiantly let you know.
 

·
Registered
Joined
·
374 Posts
Capt. Cal said:
Harpoon, id love to sell it to you. i wish i could sell it to you. but a real good friend of mine gave it to me. i had to beg and plead for it. but, if i ever come across another one or anything similar to it, i will defiantly let you know.
Yeah but, you'll really like my 60's style panhead chopper(I know you like those) that I will put it on and the paint will be like really keen dad...It'll look sooo good, you and your friend'll be so super happy about it all, you won't even be able to stop patting yourself on the back about how great an idea you had to sell me that tank, I promise.
 

·
Registered
Joined
·
981 Posts
Discussion Starter · #18 ·
the Harpoon said:
Yeah but, you'll really like my 60's style panhead chopper(I know you like those) that I will put it on and the paint will be like really keen dad...It'll look sooo good, you and your friend'll be so super happy about it all, you won't even be able to stop patting yourself on the back about how great an idea you had to sell me that tank, I promise.
haha you drive a hard bargain Harpoon. ill have to think about it. and how exactly did you know i like 60s style panheads.......?
 

·
Registered
Joined
·
100 Posts
Harp you crack me up


just buy a mustang style tank or a peanut and cut the sides and invert `em

or are you just not wanting to do the work?
 
1 - 20 of 30 Posts
Top