The Jockey Journal Board - Search Results

Go Back   The Jockey Journal Board > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 25
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: jjantzen13
Forum: The Board 07-23-2008, 01:24 AM
Replies: 15
Views: 5,143
Posted By jjantzen13
Forum: The Board 07-21-2008, 06:12 AM
Replies: 10
Views: 1,029
Posted By jjantzen13
Re: It's 12amPST-what's your excuse for being on here?

it's 3:11am here.
overly caffeinated and need something to look at while i sit here twitching.
Forum: The Board 07-20-2008, 02:29 AM
Replies: 74
Views: 10,830
Posted By jjantzen13
Forum: The Board 07-17-2008, 01:08 AM
Replies: 26
Views: 3,200
Posted By jjantzen13
Re: Almost Done With My XS

Heh, yeah, better use than as a sign, although i wouldn't mind leaving it as is, I bet it would be ass numbing to leave it bare metal.
Forum: The Board 07-16-2008, 11:58 PM
Replies: 26
Views: 3,200
Posted By jjantzen13
Re: Almost Done With My Rad Chopper,bbbbobber,ratrod With Machinegun Tailpipes!!!

is that seat made out of a street sign? please tell me it is. that is funny yet cool.
Forum: The Board 07-03-2008, 02:20 AM
Replies: 20
Views: 3,547
Posted By jjantzen13
Re: My little cafe beater.

fuck. if it runs and is semi-legal on the street, i would just clear-coat the metal and call it done (after you put on some foot pegs and the few minor creature-comforts like that). looks good to me....
Forum: The Board 06-24-2008, 07:50 PM
Replies: 388
Views: 184,823
Posted By jjantzen13
Re: $7000 or less.....bike pics

The being naked in public or working on bikes? :D
Forum: The Board 06-18-2008, 08:11 AM
Replies: 23
Views: 3,190
Posted By jjantzen13
Re: craigslist or junkyard? that is the question

What if I attempted to learn woodworking by building a birdHOUSE? Does that mean I should buy a mini-bike to tinker on?
Forum: The Board 06-17-2008, 05:37 AM
Replies: 14
Views: 2,269
Posted By jjantzen13
Re: A great Fathers Day gift. Pic of my Dad, 1950's

I'm gonna go out on a limb here...

You said they were broke. Maybe they picked up a wrecked HD and put on what they could use to piece it back together... parts from a 50 and a 49.
Forum: The Board 06-17-2008, 12:48 AM
Replies: 35
Views: 4,165
Posted By jjantzen13
Re: knuck 100% done!

Damn nice bike. Personally, not my favorite bars, but they go with the bike pretty nice.
Forum: The Board 06-16-2008, 01:59 AM
Replies: 14,377
Views: 4,120,109
Posted By jjantzen13
Re: Ugly and Funny Bikes... the "Short Bus" of pic threads..

THAT IS FUCKIN' RAD!

I want one. I would try and ride that thing too.

If only.
Forum: The Board 06-15-2008, 11:11 PM
Replies: 26
Views: 3,371
Posted By jjantzen13
Re: tryin to start a build...

Well this is something I just found on CL in MY area. All I can see is something that would be fun as shit to ride without much work. Little outta my price range, but yeah.
...
Forum: The Board 06-15-2008, 10:13 AM
Replies: 26
Views: 3,371
Posted By jjantzen13
Re: tryin to start a build...

I am looking for something Cheap and Decent.
In my area, over the past month, prices went from like $500 for a nice CB750 to about $1500. Gas prices here went up (Google Fresno, Ca gas prices), so...
Forum: The Board 06-14-2008, 05:07 PM
Replies: 15
Views: 5,143
Posted By jjantzen13
Re: '87 sportster primary cover won't come off ideas?

My suggestion...

B.F.H.

You should know what that means.
Forum: The Board 06-14-2008, 01:04 PM
Replies: 14,377
Views: 4,120,109
Posted By jjantzen13
Re: Ugly and Funny Bikes... the "Short Bus" of pic threads..

yeah... kinda what it looks like. only a little more beer was consumed during the construction of this one.
Forum: The Board 06-14-2008, 04:20 AM
Replies: 14,377
Views: 4,120,109
Posted By jjantzen13
Re: Here are some pictures for you guys (and dames too!).

I'd ride that thing until the wheels popped. Just think of the noise those damn things would make when they would blow. That civic is nice. Anti-rice, they hacked shit off instead of sticking on...
Forum: The Board 06-14-2008, 02:26 AM
Replies: 14,377
Views: 4,120,109
Posted By jjantzen13
Here are some pictures for you guys (and dames too!).

Priorities...
http://img.photobucket.com/albums/v324/silent-bob24/motorcyclemover.jpg

Homemade sidecar (Beer cooler gets to ride on the bike, girl that followed you home from the bar gets the...
Forum: The Board 06-11-2008, 08:41 PM
Replies: 69
Views: 13,600
Posted By jjantzen13
Re: My Bobber Build....

good looking bike.
Forum: The Board 06-04-2008, 04:39 AM
Replies: 3
Views: 1,924
Posted By jjantzen13
Re: $4.39 a gallon, Kiss my ass...My New Commuter

haha sweet. motorized granny trike.
Forum: The Board 05-10-2008, 10:01 PM
Replies: 80
Views: 24,671
Posted By jjantzen13
Re: Forkless bicycle

That is fucking sexy for something without a motor. I would ride it.
How much? When can I buy one?
:D
Forum: The Board 05-10-2008, 01:55 PM
Replies: 11
Views: 1,365
Posted By jjantzen13
Re: Need a bit of advice. (total newbie here)

Yeah, I really like the look of Triumphs, but I really don't think it would get much cheaper than the CB at this point. So really, gas, brake fluid, tires, and check the compression on the cylinders?...
Forum: The Board 05-10-2008, 12:55 PM
Replies: 11
Views: 1,365
Posted By jjantzen13
Re: Need a bit of advice. (total newbie here)

Anything that should make me turn and run? Or is any problem really gonna be a fixable thing on a budget?

Right now I am waiting on a reply message from the guy on some more details, what he...
Forum: The Board 05-10-2008, 12:00 PM
Replies: 11
Views: 1,365
Posted By jjantzen13
Re: Need a bit of advice. (total newbie here)

Yeah... for $350 and possibility of trading for random shit i have laying around that is of some value since I am just about broke, I really might be doing just that soon.
Forum: The Board 05-10-2008, 05:55 AM
Replies: 11
Views: 1,365
Posted By jjantzen13
Re: Need a bit of advice. (total newbie here)

As for checking compression and shifting through... I am hoping this is a simple test (remember the fact that I am new to bikes) and can be learned quickly.

Oh, thanks on that Triumph link, I...
Forum: The Board 05-10-2008, 04:42 AM
Replies: 11
Views: 1,365
Posted By jjantzen13
Need a bit of advice. (total newbie here)

Yeah, basically what the title says.

I have been getting really interested in cafe and bobber style bikes lately (cafe more-so), and have been looking around at a few different things out there...
Showing results 1 to 25 of 25

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:06 AM.